Rreth
Nesh
E themeluar në zemër të Shqipërisë në vitin 2005, kompania Palma, është furnizuesi kryesor i frutave të thata, duke i sjellë ato nga vendet më të mira në mbarë globin.
Rrugëtimi ynë filloi me një pasion të thjeshtë: për të sjellë shijen dhe produktet më të mira nga gjithë bota, në shtëpinë tuaj. Ne krenohemi me përkushtimin tonë ndaj cilësisë, duke mbledhur produktet nga vendet më të mira prodhuese, brenda dhe jashtë vendit.
Ne si Palma, jemi më shumë se thjesht një kompani; ne jemi një familje e madhe e përkushtuar për të ndarë me ju më të mirat e frutave të thata, jo vetëm për t’ju shoqëruar në momentet tuaja të relaksit, por dhe për t’u përkujdesur për shëndetin tuaj.
Përkushtimi ynë ndaj qëndrueshmërisë, punës së palodhur dhe mbështetjes së komuniteteve lokale, reflektohet në çdo pako që ne ofrojmë, në mbi tre mijë pikat e shitjes në gjithë vendin dhe bashkëpunimit të ngushtë me fermerët vendas.
Historiku
2005
2010
2016
2020
2023
- Në vitin 2005, u hodh themeli i Palma, një kompani që shpejt do të bëhej emër i njohur në tregun e frutave të thata në Shqipëri. Me një vizion për të ofruar produkte të shëndetshme dhe cilësore, Palma nisi udhëtimin e saj me përkushtim, duke premtuar të sjellë në tryezat e shqiptarëve vetëm më të mirën nga natyra.
- Në vitin 2010, Palma arriti një tjetër arritje monumentale duke tejkaluar pritshmëritë me 1000 klientë besnikë anembanë Shqipërisë. Ky moment u shënua si një kapitull i ri në historinë e kompanisë, duke dëshmuar se cilësia dhe përkushtimi ndaj klientit janë çelësi i suksesit të qëndrueshëm.
- Më 2016, Palma vendosi të bëjë një hap të guximshëm drejt inovacionit duke ndryshuar imazhin dhe paketimin e produkteve të saj. Ky ndryshim jo vetëm që rriti vlerën e markës në treg, por gjithashtu shërbeu si një deklaratë e qartë e përkushtimit të Palma-s për të qenë gjithmonë një hap para, duke ofruar një përvojë të re për konsumatorët.
- Deri në vitin 2020, Palma arriti të trefishojë ndikimin e saj duke arritur në 3000 klientë të kënaqur në të gjithë vendin. Kjo rritje e jashtëzakonshme është dëshmi e besimit dhe besnikërisë që konsumatorët kanë ndaj Palma-s, si dhe e aftësisë së kompanisë për të zgjeruar vazhdimisht ofertën e saj dhe të mbajë hapin me kërkesat e tregut.
- Në vitin 2023, Palma mori përsëri iniciativën për të rindërtuar imazhin dhe paketimin e saj, duke u përshtatur me kohën dhe duke vazhduar të krijojë. Ky përditësim i fundit është një tjetër dëshmi e angazhimit të Palma-s për cilësi, inovacion dhe për të ofruar një përvojë të pakrahasueshme për klientët. Palma mbetet një simbol i qëndrueshmërisë dhe rritjes në tregun e frutave të thata në Shqipëri, duke u rritur dhe duke u zhvilluar së bashku me konsumatorët e saj.
Historiku
2005
- Në vitin 2005, u hodh themeli i Palma, një kompani që shpejt do të bëhej emër i njohur në tregun e frutave të thata në Shqipëri. Me një vizion për të ofruar produkte të shëndetshme dhe cilësore, Palma nisi udhëtimin e saj me përkushtim, duke premtuar të sjellë në tryezat e shqiptarëve vetëm më të mirën nga natyra.
2010
- Në vitin 2010, Palma arriti një tjetër arritje monumentale duke tejkaluar pritshmëritë me 1000 klientë besnikë anembanë Shqipërisë. Ky moment u shënua si një kapitull i ri në historinë e kompanisë, duke dëshmuar se cilësia dhe përkushtimi ndaj klientit janë çelësi i suksesit të qëndrueshëm.
2016
- Më 2016, Palma vendosi të bëjë një hap të guximshëm drejt inovacionit duke ndryshuar imazhin dhe paketimin e produkteve të saj. Ky ndryshim jo vetëm që rriti vlerën e markës në treg, por gjithashtu shërbeu si një deklaratë e qartë e përkushtimit të Palma-s për të qenë gjithmonë një hap para, duke ofruar një përvojë të re për konsumatorët.
2020
- Deri në vitin 2020, Palma arriti të trefishojë ndikimin e saj duke arritur në 3000 klientë të kënaqur në të gjithë vendin. Kjo rritje e jashtëzakonshme është dëshmi e besimit dhe besnikërisë që konsumatorët kanë ndaj Palma-s, si dhe e aftësisë së kompanisë për të zgjeruar vazhdimisht ofertën e saj dhe të mbajë hapin me kërkesat e tregut.
2023
- Në vitin 2023, Palma mori përsëri iniciativën për të rindërtuar imazhin dhe paketimin e saj, duke u përshtatur me kohën dhe duke vazhduar të krijojë. Ky përditësim i fundit është një tjetër dëshmi e angazhimit të Palma-s për cilësi, inovacion dhe për të ofruar një përvojë të pakrahasueshme për klientët. Palma mbetet një simbol i qëndrueshmërisë dhe rritjes në tregun e frutave të thata në Shqipëri, duke u rritur dhe duke u zhvilluar së bashku me konsumatorët e saj.
Misioni ynë
Cilësi e Parë
qËndrueshmËri
Qëndrueshmëria: e shëndetshme, praktike dhe globale: Qëndrueshmëria nuk është thjesht një koncept për markën Palma; është një praktikë e përditshme. Ne e njohim përgjegjësinë tonë ndaj planetit dhe komunitetit tonë global. Duke ofruar shumëllojjshmërinë e shëndetshme të frutave të thata, ne kontribuojmë në mirëqenien e klientëve tanë dhe mjedisit. Praktikat tona të qëndrueshme përfshijnë kontrollin e burimeve, prodhimin duke përdorur energjinë me efikasitet dhe paketimin tonë të ri, që minimizon gjurmën tonë ekologjike. Ne jemi të përkushtuar që të kemi një ndikim pozitiv në mbarë botën, duke u siguruar që frutat tona të thata të mund të shijohen nga brezat që do të vijnë.